Elina Hirvonen virtuaalivierailulla

Lukukeskus on järjestänyt kirjailijoiden virtuaalivierailuja kirjastoihin ja kouluihin jo vuosien ajan. Virtuaalinen kirjailijavierailu mahdollistaa kirjailijan ja lukijan kohtaamisen myös poikkeusoloissa. Koronaepidemian aikana Kirjastokaista tulee mukaan Lukukeskuksen kumppaniksi järjestämään yhdessä kirjailijoiden virtuaalivierailuja.

Ensimmäinen kirjailijavierailu järjestetään Valkeakosken kaupunginkirjaston kanssa. Kirjailija Elina Hirvonen saapuu virtuaalivierailulle ti 14.4. klo 17.00-17.45. Kirjailijavierailu on katsottavissa Kirjastokaistalla sekä Valkeakosken kaupunginkirjasto Valon Facebook-sivulla. Voit lähettää Elina Hirvoselle kysymyksiä esityksen aikana. Kysymyksiä kirjailijalle voi esittää Facebookissa live-videon kommenttikentässä sekä Kirjastokaista LIVE -sivulta löytyvän linkin kautta.

Valkeakosken kaupunginkirjasto Facebookissa